Molly Bloms bravader

Sunday, June 15, 2008

Helgens notiser i korthet.

Fördubbla priset på böcker skrivna av ”deckardrottningar” som sitter och surar på Expressen. Skriv en ny bok så vi slipper fler uppstötningar. Eller föresten far på semester. En lång tack.(Fast skriv inte om den i Expressen Please)

Och om jag hade varit drottning för en dag hade jag inte låtit mina barn gifta in sig i det engelska kungahuset. Mer dysfunktionell familj är ju svårare att hitta. Fy tusan.

Det noteras även att det var en gubbe och fiskade i min vik. Men jag trotsade patriarkatet och gjorde ett kärringdopp. Allemansrätten hit och dit. Fluktgubbe säger jag.

Ha det bra!

1 Comments:

  • At 10:21 AM, Blogger Sooz said…

    Förresten, min far med fru har köpt sommarstuga på andra sidan er vik :) Ganska precis rakt lver... ajg har itne varit dit än, bara tittat på karta :)

     

Post a Comment

<< Home