Molly Bloms bravader

Thursday, February 21, 2008

Lista.

1. Jag har smakat Pizza Soppa. ( Just det gott folk en särskriven soppa)
2. Jag har 39 graders feber.
3. Jag har denna låt i huvudet: http://www.youtube.com/watch?v=POv-3yIPSWc
4. I morgon ska jag färga håret rött. ( Hur faan det ska gå till)
5. Ingen ska uppmana mig till någonting, då blir jag sur som fan. ( och speciellt inte att resa med Nordic Aeroflot)
6. Jag längtar efter Glocken.
7. Jag önskar jag vore en sandskiftare så jag kunde gräva ner mig i en håla och se sur ut. ( Sen sila lite sand i munnen bara för sakens skull)
8. Marieann om du läser detta skriv i min gästbok! Jag vill ha din mail. ( jag publicerar det ju inte så klart!)
9. Jag är inte så lite stolt över att se ut som " den klassiska typen"
10. Jag vill till Skelleftehamn.

M.B

0 Comments:

Post a Comment

<< Home