Molly Bloms bravader

Monday, August 25, 2008

Molly Blom erkänner med rodnade ansikte:

I love:

  1. Freddie Mercury. ( Du är bög och du är död, ändå sitter jag här och drömmer)
  2. Jermaine i Flight of the Conchords (Ett par glasögon och jag går bananas)
  3. Heather Locklear ( OM man ska vara lesbisk är det lika bara att vara det i någon snygg)
  4. Antony Bourdain ( Så hett blir det aldrig mitt kök inte)
  5. Mia Farrow i Rosemarys Baby ( För så vill jag se ut i mina drömmar)

Och för er som är intresserade:

1. www.librarising.com/astrology/celebs/images2/EF/freddiemercury.jpg

2. farm4.static.flickr.com/3096/2448892036_3a166449df.jpg?v=0

3. blog.birthday-list.net/birthday-photo/2007/09/heather_locklear1_300_400.jpg

4. schmeeve.com/img/nearnudebourdain.jpg

5. www.mindspring.com/~boba4/images/Mia.jpg

3 Comments:

  • At 9:37 AM, Anonymous Anonymous said…

    Visst har du sett bilden på Anthony när han står naken med ett soppben för det privataste delarna. Klockren bild på vad som måste vara världens skönaste kock.

    Jemaine Clement är klart cool. Flight är nog coolast. Binary solo time.

     
  • At 3:17 PM, Anonymous Anonymous said…

    När man tänker på det, skulle inte Freddie Mercury och din farsa kunna vara bröder?

    Rätt så like är dom...

    /RP

     
  • At 9:09 AM, Blogger Molly Blom said…

    Shit, var är Dr Freud när man behöver honom?

     

Post a Comment

<< Home