Molly Bloms bravader

Wednesday, October 10, 2007

Jätteviktigt!

Om du får ett mail som säger att du inte ska adda någon på din msn som vill komma åt dina grejer på datorn så ta ochvidarebefodra mailet i fråga till alla på din maillista så de kan vara säkra på att få ett kedjebrev i sin in-box.


Molls.

Ps. Tack CyberS för jag fick komma på ditt nördkonvent.. eh jag menar födelsedagsfest. Jag vill också ha en wii. Ds

Pss. Tack Ylvisen för ditt fina ett-årskalas! jag gillar också grejer som lyser! Dss.

Psss. I Rom är det 26 grader.. bara som en liten upplysning! Dsss.

2 Comments:

  • At 8:04 AM, Blogger Tequeida said…

    Kommer sakna dej i 10 dagar,har ingen o leka med då juh!ingen kinamats kompis!

     
  • At 9:46 PM, Blogger Sooz said…

    Det är fusk att det är varmt i Rom och du var så välkommen så. Wii kan få vilken farbror som helst att spela spel :) Fråga bara min pappa :)

     

Post a Comment

<< Home