Molly Bloms bravader

Wednesday, November 21, 2007

Jag har inte vad jag vet

skrivit på ett kontrakt där jag ska:

Tänka på gardinerna

Sortera och vika in tvätt

Visa min man vad jag köpt så han inte tycker det är:

a)onödigt

b) slöseri med våra pengar.

Vad jag vet saknar det kontraktet min underskrift där det står

att jag ska laga mat varje gång

jag kommer hem från arbetet.

En allsidig och näringsrik middag.

Inte köttfärsås och kycklingfilé för ofta

och framför allt inte soppa.

Men läser jag det finstilta står där:

Släng gammal frukt

Köp julklappar

Skura kattpiss

Välj rätt sköljmedel ( Oh Comfort Blå)

Jag har inte vad jag vet skrivit på ett kontrakt.

Jag måste i sådana fall varit en sinnesförvirrad idiot.



Molly

1 Comments:

  • At 4:20 PM, Blogger Tequeida said…

    fy fan vad bra,jag har då fan inte heller skrivgt på det kontraktet emn ändå verkar jag ha gjort det

     

Post a Comment

<< Home