Molly Bloms bravader

Sunday, September 14, 2008

Åhå.. här faller man lite av mattan när det spelas My Girlfriends Girlfriend... och rätt som det är sitter man i glasrummet och dricker alkoläsk och äter flintastek med pärosallad. Minnen minnen...

Lika snopen blev jag för en herrans massa år sen då det spelades musik ur Mech Warriors II i en nyårskavalkad med nyheter.

Jag har även ägnat mig åt att göra ett så kallat släktträd med sjukdomar, jag råkade av misstag läsa en kärringtidning vid namn M, och då stod det att man skulle göra detta och som den sinnessvaga person jag är så lydde jag. För att göra en lång historia kort kan man säga att på ena sidan är det bönder som dött av hög ålder och på andra sidan har folk tagit livet av sig så vi får väl se hur det blir för min del.

In service etc... Molls

0 Comments:

Post a Comment

<< Home