Molly Bloms bravader

Saturday, February 14, 2009

Jag säger som en av mig mycket välciterad källa: Jag vägrar att låta mig koloniseras av Valentinfjantet!! Härmed ska denna dag för mig vara Valentina Teresjkova dagen. Är du okunnig, må Google lysa upp din mörka stig.

Ja, som ni vet är ju inte jag den som är den. Så jag har kommit på en ny dag:
Oralsexets dag... ja vad trodde ni, den 6/9 såklart!

Annars har allt bara varit fint. Den 7/2 var förresten bastu- och alkoholens dag som firades i vårt östra grannland. Den dagen är inte riktigt datumberoende. den dagen kan man ha när lustan faller på.

Den 8/2 var längdskidans dag, då jag åkte med för trånga pjäxor på bakhala skidor i 15 minusgradig motvind på en finsk älv.Men jag överlevde och tog mig i land! Det bara måste man ju göra om nästa år. Absolut.

Molls.


PS Spela inte Kebnekaise när du kör en ny bil... Det är nämligen så att rytmen i trummorna gör att man leds in i villfarelsen att bilen håller på att gå sönder... Ds

0 Comments:

Post a Comment

<< Home