Molly Bloms bravader

Tuesday, May 09, 2006

Personliga Fakta: Molly Blom


Längd: 165 cm
Vikt: 52 kg
Ögonfärg: Ljusbrun
Hårfärg: Långt, brunt
Lyte: Glasögon
Annat: Är dålig på att hålla ordning, bra på att köra bil.
Stjärntecken: Våg
Jag vill ha: Min Ps2 tillbaka, ett jobb, ett eget rum, och en bullmerca
Dessutom: gillar jag att vinna i TP
Jag försöker: hålla ordning.
Jag söker: Efter bra musik ( tipsa gärna!)
Jag söker inte: Efter en sambo
Jag saknar: Självinsikt
Jag skulle vilja: Ha fler böcker, skriva en bok.
Jag mår illa av: Alla idiotartister, Radio Rix, Mama- och Lattemammor, Lasse Berghagen, Carola, Kungafamiljen.
Jag skäms över: Att inte kunna säga ifrån när jag blir förbannad
Jag kan absolut inte: Sätta i hop grejer.
Färg: Grönt och Svart

Molly.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home