Molly Bloms bravader

Tuesday, July 11, 2006

Min morgonsurfning: en exposé

1. www.expressen.se, där kollar jag in huvudnyheterna går in på nöje (vilket jag skäms för) och sen på kultursidorna (vilket väger upp det hela)
2. www.aftonbladet.se samma procedur som ovan
3. www.svd.se, speciellt på söndagar då jag kollar in Berglin, men på sistone verkar han ha tagit semester.
4. www.dn.se, där kollar jag så klart in nyheterna,debatten och reportagen, sen kollar jag alltid på serierna Ernie, Nemi och Rocky ( det bästa sist!)
5. www.alternativ.nu, ett forum för skägglavar och annat löst härligt folk, här finns allt om kaninavel och allt du inte vill veta om samhällsutopiska utläggningar.
6. www.flasback.se, forumet mat och dryck är allt man behöver inom mat och dryck (och skvaller)
7. www.nsd.se, för den lokala touchen
8. www.kuriren.nu se ovan
9. www.norrteljetidning.se (en lada kan ju ha brunnit i Rimbo, man vet ju aldrig)
10. www.helgon.net (Hej brorsan + ni andra jag brukar tjuvläsa!!)
11. och sist kollar jag mailen.

Ja, mer personlig än så här lär jag ju aldrig mer bli.

Mohoholly Blohohom

0 Comments:

Post a Comment

<< Home