Molly Bloms bravader

Thursday, June 15, 2006

"Nu tycker jag att vi alla ska heja på våra duktiga fotbollskillar i kväll och så håller vi alla tummarna för att det ska bli den fotbollsfest som vi alla vill. Vi hejar alla på Sverige för det är väl dom värda ,fotbollskillarna. Själv tänker gubben grilla lite flintastek och så kommer jag att göra sallad och potatisgratäng. Dom är ju så knäppa, gubbarna på sommaren!Min han vill då bara stå vid en grill hela sommaren!! Vi var på Coop Forum i dag så då köpte vi alla likadana fotbollströjor till hela familjen. Så nu kommer vi att sitta och heja på allas vårt lag och så hittade jag den där goda bearnaisesåsen på en liters plastflaska. Det kommer att hälsa på några bekanda till oss så "gubbarna" får dricka öl medans vi tjejer delar på en bag in box White tower. Nu går samlingen med fotbollslåtarna på varje dag, så nu gillar jag verkligen läget :) Tomas ledin, fotboll och flintastek det är Sverige för mig."


Eller inte.

Molls

0 Comments:

Post a Comment

<< Home