Molly Bloms bravader

Thursday, August 24, 2006

Mollys Think tank!

Alltså så här i valtider kan man roa sig med mycket. Det här har jag gjort.

1. Skrivit en insändare. (som kom in!!!)
2. Ritat mustasch och diktatorlugg på Lars Lejonborg
3. Undrat hur de "nya" moderaterna skiljer sig från de "gamla"
4. Hoppas att Kd skulle försöka propsa på en ballong åt min unge på skördedagarna i Boden och jag skulle säga : " Nej, vi är bägge vänster". Men det sket sig när vi satt och drack kaffe hos vänsterpartiet en bit där ifrån. Och så önskade jag att jag kom på något roligare att säga. För jag hatar verkligen Kd, ja det är innerligt och starkt.

Ja det var väl allt, jag hoppas iallafall att det parti som vinner valet varken tar bort fastighetskatten eller fryser den.


Molls.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home