Molly Bloms bravader

Tuesday, December 26, 2006

Julräkning del II.

1. 3 gånger som julgranen rasat än så länge.
2. 3 st pumlor som kraschat.
3. 1500 kr som vi fick i böter för bilen hade körförbud.

Okej. Spara moralpredikningarna. Jag ser det mer som att förbättra vårt rikes BNP. Så följdaktligen passar jag härmed på att sjunga en visa som handlar om en kvinnlig polis. Det var inte riktigt tillfälle att sjunga den på platsen för brottet. Så jag gör det här och nu i stället. Ska bara sjunga upp. Kom bara i håg att jag inte är bitter heller så. Det här är det lägsta bottennappet i denna blogg. Var glad att jag delar med mig av min upplevelse.
Efter det här kan det bara gå uppåt.

OK. Here we go:

Vad gör du med batongen, kärringsnut?
In och ut.
Vad gör du med batongen kärringsnut?'
Ja, vad gör du med batongen?
Ja, vad gör du med batongen?
Ja, vad gör du med batongen?
Kärringsnut, in och ut.


Molly Blom Over and Out.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home