Molly Bloms bravader

Friday, November 17, 2006

Kandidat 666
Namn: Molly Blom
Ålder: 32
Hemort: Luleå.
Längd: Ja
Hårfärg: Finns
Ögonfärg: Trolig
Sysselsättning: Omvärldsanalytiker
Fritidsintressen: Gå omkring i morgonrock, läsa böcker, hårdrock.
Senast lästa bok: Mansfantasier av Klaus Theweleit.
Bästa film: Ubåt 359 svarar inte!
Bäst på TV: att ha den avstängd
Bästa artist: Stan Getz
Älsklingsrätt: Carl-Johan de Geers mormors fläskfilé
Största svaghet: Morgonpigg
Person jag beundrar: Min sambo,att han ids.
Beundrar jag mest: Mitt skarpa intellekt.
Framtidsplaner: Se fritidsintressen
Det är Lucia för mig: En chans att ta revansch då jag som vald lucia i åk 5 (1985) blev indisponibel pga. vattkoppor.
Vem anmälde dig till Norrbottens Lucia: Jag själv. Här och nu!

Molly.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home