Molly Bloms bravader

Saturday, December 16, 2006

Onödiga prylar du kan köpa till jul:

1. Det batteridrivna värmeljuset (tror du jag skämtar?)
2. Plastsparrisar av det facila priset av 15 riksdaler styck att ha i en skål eller nåt. (att ha riktiga grönsaker känns såååå himla 90-tal)
3. En fiberoptik by ( Moahahaha! min egen by.. eller inte)
5. Alla kukiga ljuskedjor man inte kan byta lampor i.( Det bor en miljöfascist i mig, lyd mig annars får du pisk)


Annars vågar vi hata:
1. Billiga julgardiner
2. Fula tomtar ( roligare med fulla tomtar men nu ska ju allt vara så himla PK)
3. Julgranskulor i plast där man ser skarven. ( Jag hänvisar till första tillägget)
4. Doftljus ( ska det vara New Age-tants doft i år?)
5. Estetgranar som ska matcha inredningar hos folk (Öhm... i år blir det silver och turkost i julgranen för det matchar min nya fondvägg *kräks*)


Molly Blom
Senapssillens skyddshelgon

0 Comments:

Post a Comment

<< Home