Molly Bloms bravader

Sunday, December 17, 2006

Vem lurar jag egentligen?

Detta har jag hittils köpt till min avkomma:

1. Magister Flykt/ Farbrorn som inte ville vara stor DVD *harkel*
2. Lennarts Listor av Barbara Bottner (handlar om en mus med Asperger-tendenser som skriver listor för att underlätta sin tillvaro) *host host*
3. En Pyjamas med Nightmare before Christmas motiv ( bara för att det inte fanns någon i min storlek) *tittar upp i taket och visslar*


Och jag vill inte ha en Vas/Bong från Europamöbler. Jag tror nämligen inte på saker som har en dubbelfunktion, det håller aldrig i längden. Det är inte så kul om man står där med röka och så har nån satt tulpaner i den.

Molly Blom

Senapssill- snart på ett bord nära dig.

1 Comments:

  • At 7:42 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ooooh!! "Lennarts listor" är ju suveränt bra! Läste den på jobbet för en tid sedan och kände såå väl igen mig.

     

Post a Comment

<< Home