Molly Bloms bravader

Monday, May 14, 2007

Jag blev utmanad av: Tequeida

Sex sanningar/egendomliga saker om mig:

1. Jag gillar att äta rå köttfärs.
2. Jag brukar hitta på historier i jag-form om personer jag ser på stan.
3. Jag skriver dikter när jag precis håller på att somna.
4. Jag har ett äkta självmordsbrev i mitt ägo.
5. Jag skulle vilja lära mig strippa på gammalt hederligt 50-tals manér.
6. Jag brukar dricka mig full på Whiskey och skriva insändare när jag har tråkigt.
(7. Jag tycker om att ändra i saker och ting när det inte passar mig.)

Jag utmanar: Cyphersushi och Xylen

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv.
Den som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin dagbok och samtidigt ange
reglerna för spelet. Slutligen väljer den personen fem nya personer och gör en lista av deras namn.


Mollybolly

0 Comments:

Post a Comment

<< Home