Molly Bloms bravader

Monday, February 23, 2009

Så har även jag gått i förbund med Spotify. Den första "Artist" jag lyssnade på i detta historiska ögonblick var Boney M. Vilken låt det var tänker jag inte berätta, jag har ju så klart mitt rykte att tänka på. Men nu stressar jag av med lite Arvo Pärt, Statuit ei Dominus och då har jag ju kompenserat lite.

Vidare har jag läst ut Myggor och Tigrar av Maja Lundgren . Rekommenderas starkt. Mitt Nobelprojekt har gått lite i stå, men jag ska bara försöka ta mig ur svackan så ska nog mitt mål med minst en Nobelpristagare i månaden uppnås. Efter det projektet ska jag läsa något av var och som suttit i svenska akademien sedan Gustavs dagar. Det ger nog respekt i de tunga kvarteren, speciellt häromkring där jag bor.

Jag är inte så lite less på snön som faller ner.

Dur och Molls

0 Comments:

Post a Comment

<< Home