Molly Bloms bravader

Wednesday, May 20, 2009

Detta har jag gjort idag:

1.Städat ut det stora förrådet

2. Hittat en låda med mina vinterhalsdukar, mössor och vantar som jag lade undan förra våren för att jag skulle hitta den och ta fram den förra hösten. Men nu är den hittad och ställd på en plats som jag garanterat kommer att komma ihåg när det närmar sig i oktober.

3. Kört en massa skräp till återvinningscentralen.

4. Skrivit en arg kommentar till kurirens sk "Matpatrull" så här skrev jag:
Salladsbordet är stort och maten är god och fräsch. Allvarligt talat om ni inte kan skriva bättre borde ni låta bli. Låter mer som om "Matpatrullen" fått en bra idé om hur man ska få gratisluncher på betald arbetstid med sån liten arbetsinsats som möjligt.
Kolla in "Krogkommissionen" : http://www.pastan.nu/ataute/krogkommissionen-ratt-och-dyrt-pa-vassa-eggen-steakhouse-1.870413

Så ska det skrivas om restaurangmat!


(kanske inte det bästa jag skrivit men jag gjorde det i affekt)

5. Hittat en nytt strykjärn och en hushållsassistent jag inte visste jag hade.

M.

2 Comments:

  • At 6:16 AM, Anonymous Vic said…

    Ha ha ha... Jag dööör... Frågar är bara om Kuriren publicerar ett inlägg som så totalsågar deras "jounalistik"... Håller iaf utkik i tidningen och skulle den dyka upp så klipper jag ut den och sparar.

     
  • At 6:58 AM, Blogger Molly Blom said…

    Japp den fanns med bland webbkomentarerna!

     

Post a Comment

<< Home