Molly Bloms bravader

Sunday, May 28, 2006

Vad jag tycker är lite småcharmigt med mig själv.

1.Att jag döpt mina två hårddiskar till:
a)Wild west ( där har man aldrig tråkigt, spriten är fri och hororna billiga)
b)Gulag ( det är stort och saker försvinner spårlöst)

2. Att jag är lite sådär smårolig.

3. Att jag har fina fötter.

4. Att jag älskar Vanilla Coke ( ”Du och jag, Vinnie Vega”… ”Du och jag Molly Blom” *skålar med falskhalsarna*)

5. Att det ryms en vildkatt bakom min lena fasad.

6. Jag älskar det Argentinska Landslaget i Fotboll. (Drömfinal: Argentina- Tyskland.)

7. Jag gillar att smaksätta mina egna snapsar! ( har någon björngalla så säg till)

8. Jag uppfinner ofta saker i huvudet (som den eluppvärmda ratten) som oftast är uppfunna eller inte funkar alls.(eller datorn som är klar att använda så fort man tryckt på knappen)

9. Jag tappar oftast bort ena vanten, ( får köpa vanthållare som dagisungar har)

10. Jag läser telefonkatalogen.



Molly- din röst i verkligheten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home