Molly Bloms bravader

Saturday, May 13, 2006

Pinsamma hemligheter:

Håll i er här kommer det:

1. Jag träffade min sambo på Lunarstorm.

2. Jag älskar Hem till gården, att disktutera Hem till gården och att kolla på sidor som handlar om Hem till gården.

3. Jag läser hellre om en bok jag vet är bra än att börjar läsa någon ny.

4. Jag tycker om att äta grillsåser/marinader direkt som de är med sked.( och soja, Hp-sås och Worchestershiresås)

5. Jag saknar min blå volvo 240 att jag blir ledsen när jag tänker på den. Är bilar besjälade?

6. Jag hittar på egna historier i huvudet om okända människor jag möter i affärer eller på stan.

7. Jag tar pennor från arbetsplatser jag besökt!

8. Jag samlar på finska covers av kända schlagermelodier.

Så! Nu är det sagt!

M.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home