Molly Bloms bravader

Monday, June 22, 2009

Ålderstecken hos Molly Blom.

1. Jag måste ta av mig brillorna för att kunna läsa små innehållsförteckningar.*
2. Jag har ett grått hårstrå på skallen som står rakt upp.**
3. När jag skrattar högt börjar jag hosta som en gammal gruvarbetare med stendammslunga.***
4. Jag har fått en katalog från Västgöta Textilindustri.****
5. Jag tycker att Morden i Midsummer "hör sommaren till".*****

*bara att läsa innehållsförteckningar är ju...
**men faan heller att jag färgar mitt hår pensionärsrött!
*** gör ett studiebesök på närmsta ålderdomshem och berätta en fräckis för första gubbe så får du en vink.
**** Dom säljer ju benkläder, nätbrynjor och underkjolar!
***** Jamen det gör det ju.


Molls

1 Comments:

  • At 7:00 AM, Anonymous Vic said…

    He he he.. Själv blir jag lite väl för entusiastisk när senaste Cellbes dyker upp. Jag brukar alltid hitta en massa piffiga kläder. Jösses.. Jag trodde aldrig att jag skulle sjunka såhär lågt.

     

Post a Comment

<< Home